Tuesday, February 01, 2011

742 : Contest Bergambar: Saya Sayang Kawan-Kawan Saya

Sumber dari blog penganjur klik SINI
Ini contest pertama yang saya anjurkan..
so harap-harap ada la blogger-blogger yang sudi join..


Syarat untuk menyertai contest ini :
  • Follow blog ini (mudah untuk ketahui apa-apa update berkenaan contest ini) <-Ahli ke 288
  • Buat satu entry berkenaan contest ini. Dalam entry itu, letak banner di atas & link kan ke entry ini. Kemudian letak sekali gambar yang anda ingin hantar untuk contest ini <- Ok dah & gambarnya seperti dibawah
  • Jangan lupa letak sekali banner ini di sidebar & link kan ke entry ini.<- Ok done
  • Gambar original atau edit diterima. Boleh hantar lebih daripada satu gambar.  Maksimum 3 gambar.<- Ok seperti dibawah
  • Dalam gambar itu, minimum 2 orang, maksimum infinity. Tiada batasan. Nak hantar gambar satu sekolah/kolej pun boleh <- Ok*mengerti
  • Dalam entry itu, jawap sekali slogan ini : <- Seperti dibawah
SAYA SAYANG KAWAN-KAWAN SAYA KERANA...

(tidak kurang daripada 50 patah perkataan)
  •   Tag 3 orang kawan anda. Lebih takpe. Jangan lupa ingatkan mereka sekali.
  • Nik Nurehan 
  • Ako/Retna 
  • Finally, paste link entry penyertaan anda di comment box entry ini.. <- Ok done
Senang kan..:)

Tarikh tutup contest ini : 28 Februari 2011. <- Kejayaan adalah kemahuan semua insan

Pemenang dipilih berdasarkan gambar & slogan yang paling menarik.

Pemenang diumum pada : 3 March 2011

Hadiah :

RM30 top up
Blog anda akan diletak di sticky post selama seminggu
Blog anda akan disertakan di senarai bloglist saya..

Ok la tu..Itu je yang termampu saya buat..

p/s : Jika penyertaan kurang daripada 10 orang, maka contest ini serta merta dibubarkan..
Harap-harap la tak dibubar..:(
sedih tu..
-------------------------------------------------------------------------------------------------

 Kenangan terindah di awal tahun 2009 @ Kuala Lumpur

SAYA SAYANG KAWAN-KAWAN SAYA KERANA mereka merupakan rakan,teman & sahabat di kala suka & duka.Ada yg berpangkat abang dan kakak Kami akrab dan rapat seperti adik beradikku sendiriKumpulan kami ini di gelar Geng K.A.M.I.E.Apa yang penting? Kerjasama...

 Kenangan terindah di tahun penghujung tahun 2009 @ Kemaman, Terengganu with friend's

 Kenangan terindah di tahu 2010 @ Johor Bahru, Johor with Friend's

No comments:

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015