Friday, January 28, 2011

728 : Contest >> Giveaway:: Saya Nak Hadiah Hari Jadi dari YanaMIB


Pada entry lepas aku ada sebut nak bagi hadiah untuk yang lahir 8 Januari kan?? well since takde sorang pun yang mengaku lahir 8 Januari, makanya aku akan buat satu Giveaway untuk semua orang lah kan...hehe~

Caranya mudah sahaja....just ikut je syarat-syarat yang dah ditetapkan oke! ^_^

Syarat penyertaannya sila klik DI SINI
1) Saya warga negara Malaysia <- Yes..Memang layak joint
2) Follow blog penganjur -> Ahli ke 737 <- Suka ngan nombor ini.
3) Buat entry dengan tajuk -> Saya Nak Hadiah Hari Jadi dari YanaMIB , letak banner & link entry ke entry ini *contest tersebut<<- Dah buat 
4) Tag 2 orang dan mereka yang sangat bertuah ialah

http://niknurehan.blogspot.com/
Nazuha
Tarikh tutup penyertaan ialah pada 31 Januari 2011....Hadiah akan diberi kepada 5 orang yang bertuah menggunakan random.org dan akan diumumkan pada minggu pertama bulan Februari...hadiah apa?? oke part ni aku tak fikir lagi...hahaha...yang pasti bukan pemadam! eh~  =P

1 comment:

YanaMIB said...

terima kasih sudi join..all the best to you~ ^_^

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015