Thursday, January 27, 2011

726 : " LUCKY FOLLOWERS ~ SAYA MAU HADIAH"


Syarat2 dia sangat senang

1.) Mesti follow ini Blog.... kenape??? sebab hadiah hanye untuk follower ye....
>> Ahli ke 269
2.) Buat satu Entry Dengan Tajuk " LUCKY FOLLOWERS ~ SAYA MAU HADIAH" Angkat gambo di atas dan letak dalam entry tersebut and make sure link kan terus ke blog aku atau link entry ke sini .
>> Sudah di lakukan
3.) bila dah buat, bagi link entry korang dekat ruangan komen sini ok . 
>> Ok.Sudah dilaksanakan
4.) kalo mau letak di side bar pun boleh.linkkan ke sini 
     hueeeeeeee T________T
>> Juga telah melakukannya
5.) Tarikh tutup 31 Januari 2011 
>> Okie sangat faham 

Tentang Miszsheyla 
kawan2 leh pgl shila, tapi de yang panggil shella, shell, cella,cell,yg paling x bleh bla bella...de ke patot?? lahir di PAHANG,yang pasti da cukup umo untuk kawen..ehek gatal...buta IT (kawan2 harap dapat beri pertolongan pada shaye... (konsep copy & paste) "Haku Punyer.. itu katanya.. bagi aku.. blognya suka hati dia la.Ada aku kisah?  Katanya lagi ....saye suke blog shaye... yeee shaye mang poy0..pade shaye poyo itu perlu bilamana orang tak nampak kelebihan kite...panggil shaye dengan name shaye mukan oltromen bukan jugak betmen mahupun keluangmen

Pilihan sape yang bertuah 2 akan ditentukan melalui cabutan undi
budget RM 50 dan Hadiah Lain

top up 10 hengget..gambo hiasan semate2...
ikut korang punyer num la kan..lau maxis aku bg maxis,celcom aku bg celcom...
yang ni aku akan pilih 2 followers bertuah berdasarkan entry paling menarik...so buat la entry yang boleh menarik hati aku ye..bukan menarik hati korang....
kalo ade budget lebih aku akan pilih lebih la...

Pemilihan pemenang adalah muktamad... Aku boleh tukar hadiah sesuke hati tapi masih dalam nilai yang sama...

***psttt ~ korang jangan tanye aku ape motif aku letak gambo sendiri sebab jawapan die mestilah aku nak publisiti... END

Yang menganjurkan Miszsheyla

2 comments:

niesz said...

gud luck yer.. :)

updated entry :acik bembot 44

misz sheyla said...

hahaha..rajinye kamu....mekasih join..cabutan akan dibuat hari ni

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015