Thursday, January 27, 2011

723 : BEN ASHAARI BLOG

  1. Letakkan header BEN ASHAARI BLOG <-Dah
  2. Tajuk : BEN ASHAARI BLOG dan linkkan ke entri ini ..<- Dah Klik sini Ben Ashaari untuk baca sendiri di blog Ben Ashaari.
  3. Sila nyatakan berapa kalikah anda update sehari dan jumlah entri anda sehingga kini ..
    Sebelum tahun 2011 -> Sehari sekali
    Mulai Januari 2011 <- Lebih daripada sekali sekali dan maximum 5 kali sehari *bergantung kepada keadaan.
    Jumlah entry sehingga ke hari ini << 721 (entry ini) dan ada 2 lagi entry dlm draft.
  4. Kenapa anda berminat nak berada dalam blog list BEN ASHAARI ..
    Untuk meramaikan followers di blog ini dan mengalakkan lebih ramai blogger baru yg muda remaja untuk berkongsi cerita dan berita.

    Di samping dapat berkenalan dan bertukar - tukar pendapat dan fikiran di samping dapat saya mencari 'pekerja' kerana saya adalah pekerja yang memberi peluang pekerjaan kepada semua masyarakat diluar sana.
  5. Apakah perkara yang ingin anda lakukan sekiranya blog anda popular ?
    Saya akan menganjurkan contest/peraduan/pertandingan sekurangnya sebulan sekali atau 2bulan sekali dengan berbagai konsep/cara dan kaedah bagi memastikan kesetian followers saya terus kekal follow blog ini di samping membaca kisah - kisah perjalanan hidup seharian saya setiap hari."Semuanya Hanya Aku".... S.H.A.I.Z.H.A.R'

    Saya juga berharap dapat kembali menjadi 'Penganjur Acara/Event Manager' keutamaan ini di berikan kepada blogger dan penguna Msjbox.com
Siap .. dan hantarkan ke ruangan entri ini ...
PERINGATAN : Blog list baru ini pon akan dibubarkan selepas 3 bulan .. iaitu pada bulan penghujung bulan 4 .. Sekian ... Terima kasih ..

PS: Blog list yang ada sekarang ni kekal sehingga jam 12 tengahari.. kemudian , dibubarkan.. Harap maaf ...

1 comment:

Lulu caldina said...

Semoga berjaya disenaraikan dalam bloglist En. Ben..

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015