Sunday, January 23, 2011

706 : Dua Puluh Lima >> 25 - Bende Pasal Aku


 
Marilah mengenali diriku kepada yang belum kenal mengenali.Tak kenal maka tak cinta.Adakah aku sedang bercinta atau sudah jatuh tangga cinta?

1. Aku adalah pemilik nama Shaizhar Bin Abu Bakar.
2. Aku tinggal di Ukay Perdana,Ampang, Selangor.
3. Aku anak ke 4 dan yg paling comel bongsu.
4. Aku sorang je yan dlm adik beradik yang belum kawin 2,3 & 4.
5. Aku suka sangat makan meehoon goreng.
6. Aku suka jual kucing dan penah ada kucing kesayangan *dah mati.
7. Aku blogger tegar sejak 17.12.2004.*Fu yooo dah lebih enam (6) tahun seh!
8. Aku anak kelahiran negeri jelapang padi yakni Kedah Darul Aman.
9. Aku seorang yg setia kerana berkerja lebih 12thn di satu syarikat itu.
10. Aku kini dah lebih 5 bulan berkerja di syarikat 'C'.
11. Aku lahir pada 11.11 dan suka no sebelas 11.
12. Aku suka berlibur dan sudah sampai ke semua negeri di Malaysia.
13. Aku pencinta jenama telefon bimbit NOKIA.
14. Aku bukan jenis suka keluar malam kutu malam.
15. Aku paling suka bercuti di Kota Kinabalu, Sabah.Kenapakah?
16. Aku sudah jarang pulang ke kampung halaman.Mengapakah?
17. Aku ingin ke Tokyo, Jepun.Bilakah?
18. Aku akan berkahwin pada 11.11.11.Bolehkah?
19. Aku suka sarapan roti canai,roti tampal, roti telur.
20. Aku paling suka teh o + limau yang panas mahupun sejuk.
21. Aku paling tak suka minum kopi.
22. Aku seorang pendiam & tak banyak cakap pada pertemuan pertama (1)
23. Aku suka membaca novel terutama keluaran alaf dua puluh satu (21)
24. Aku bercita - cita menjadi penulis novel tapi sampai sekarang x jadi2.
25. Aku adalah aku dan sentiasa menjadi diri aku dan tak akan menjadi orang lain.

5 comments:

senydream said...

cantik tarikh kawen tu..nnti jemput la sy gak erk..;)

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

aku tak mmpu nk list kn semua...

Shaizhar said...

seny -> Insya Allah kalau jadi.

LinePLineH -> mesti boleh punya. Yakin boleh!

Nik Nurehan said...

11.11.11. smoga mjadi knyataan. doakan yg tbaekk utk shai!!

umi_e said...

Teruskan usaha untuk berjaya menjadi seorang penulis novel :)

*Kebanyakan penulis ada gifted dan sekiranya kita tidak termasuk gifted, kita boleh juga berjaya - hanya perlu usaha yang lebih bebranding mereka :)

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015