Tuesday, April 27, 2010

563 : Menuju Puncak Genting - Preview


18 April 2010, aku seperti tidak percaya akan mendaki puncak Genting Highlands. Pergi ber3 menaiki Toyota Vios.Nasib baik Tak semput. Alhamdulillah selamat pergi dan kembali.
Walaupun ianya sekejap cuma namun cukup bermakna.Sambil mengimbas kenangan lama dan merancang percutian ke puncak Genting sedikit masa lagi.

Sunday, April 25, 2010

562 : Sambutan Ulangtahun ke 5, Msjbox.Com

Selamat Ulangtahun Msjbox ke 5.Walaupun lambat diraikan, tetapi tetap ada. Okie la kan, daripada tak ada langsung.Terima Kasih utk semua yg hadir meluangkan masa.Tak kira sama ada dari dekat atau jauh.KITA semua memang Hijau (melainkan yg x mengikut tema itu).

Sodep yg ku kenali lebih 5 tahun lalu.. sejak sebelum kewujudan Msjbox lagi dan Sis Lin yang aku anggap seperti kakak aku sendiri dan sesungguhnya pada saat dan ketika ini kakak aku sendiri pun tak sebaik, serapat, seakrab dan ambik berat mcm mana dia dan yg lain lakukan utk aku.

Terima Kasih untuk 5 tahun bersamamu dan hari - hari mendatang bersama kamu dan kamu iaitu Geng K.A.M.I.E.Percayalah kita dah macam satu 'keluarga' besar.Susah dan senang, gembira dan tawa, bersedih dan berduka biarlah kita harungi bersama.

Wednesday, April 07, 2010

561 : MSJBOX - Ulangtahun Ke 5 (Yg Akan Hadir)




Yang akan hadir :-
1) Shaizhar
2) Retnawati
3) Nurhidayah
4) Marlin
5) Encik Sabar
6) Nurul Nazrayyana
7) Nurul Nastasea
8) Ridzuan
9) Norzailina
10) Nazratul Waheeda
11) Kika
12) Hezzry
13) Nini
14) Putri Ilya

Jumlah : 12 Dewasa , 2 Kanak - Kanak

Monday, April 05, 2010

560 : MSJBOX - Ulangtahun Ke 5

Msjbox - Ulangtahun ke 5

Go Green (Tema : Kaler Hijau)
Baju ijau, kain ijau apa-apa shju janji hijau.

Tempat : Restoran Sate R & K
Setiawangsa, Kuala Lumpur

Acara : Makan - Makan, Minum - Minum dan sembang - sembang

Aktiviti : Lucky Draw & Goodies

Bayaran : RM 10 Dewasa dan RM 5 kanak - kanak atas 4 tahun.

Hubungi : Shaizhar (013 - 342 7347)

Saturday, April 03, 2010

559 : Kekawanku Juara Poco2.

Tahniah!!! utk kekawanku yang berjaga mengekalkan keJUARAan dalam tarian Poco2 anjuran UsahaNita.

Tak rugi aku meluangkan masa memalam ujung minggu di Dataran Merdeka.

Friday, April 02, 2010

558 : Makan di Malam Jumaat

Pepetang Khamis telah menerima SMS dari AKO (Retna) mula - mula SMS kat 013, lepas tue kat no hp satu lagi *uhuk2 (No Hp aku yg seterusnya ialah rahsia).Insya-Allah aku akan joint walaupun langit tak begitu cerah dan hujan membasahi bumi.

Pertama kali kat sini.Lama juga lah bertapa kat sini.Tapi sempat lagi online FB Via HP cap ayam aku tue.

Makanannya memang biasa - biasa sahaja di tekak aku.Tak terlalu sedap dan tak terlalu teruk. Dekorasinya agak menarik tetapi kurang cahaya.Memang sesuai utk yg suka romantika de amour.

Terima Kasih pada Encik Sabar yg belanja (Aaaaaaah nanti turun JB saya belanja Pizza Hut je lah yek!) Insya-Allah.


Thursday, April 01, 2010

557 : Cinta Di Bawa Bayu - Akhirnya

Akhirnya aku terpaksa terbang pulang.Selamat tinggal Kota Kinabalu.Biarpun aku hampa dan kecewa.Tapi aku redha.Mungkin itu bukan rezeki buatku.

Pada yang tak ku temui takkala percutian ku di Negeri Di Bawah Bayu, Kemaafan ku pohon. Ruang - ruang masa dan waktu membataskan.Aku tinggal dan menginap di Teluk yang jauh dari Bandar serta sukar untuk keluar masuk.

Insya-Allah aku akan kembali mengejar Cinta Negeri Di Bawah Bayu.Semoga impian dan cita - citaku untuk menikmati indahnya ciptaan tuhan akan terlaksana di masa mendatang. (Insya-Allah). A-Min.

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015