Sunday, December 05, 2010

662 : Family & Friends - Get Together @ Holiday Villa,Cherating (Day 1 : 3/12/10)



3 Disember 2010 hingga 5 Disember 2010 selama 3 hari 2 malam.Hari Aku Bersama Mereka.
Rakan - rakan sekerjaku dan kaum keluarga mereka. Adalah dimaklumkan mood aku ketika itu adalah 'so - so' dengan kata lain moody yg teramat kerana tak cukup tidur/tak tidur serta tekak masih sakit - sakit.




.Lokasinya di Holiday Villa, Cherating, Pahang Darul Makmur.Kali terakhir kesini ialah pada tahun 2005.


Aksi wajib bergambar atas katil di dalam Chalet yang boleh memuatkan 3 orang.Yang bestnya aku sebilik dengan 2 orang rakan baru.Dia orang bukan staff KL Office.


Walaupun mood 'kurang' tetap membawa diri ke tepi pantai *tak mandi laut tetapi mandi kolam dan bersiar - siar ambik angin laut.

Malamnya ada BBQ Dinner.Dek kerana ramai yang joint sampaikan tempat yang sempit terpaksa di perluaskan (Terpaksa makan dalam gelap). Ada pertandingan Karaoke.2 budak sebilik aku tue masuk. Kalau 'suara' aku ok dan sihat memang aku dengan tak malunya akan masuk.

Pukul 10 malam aku dah bergerak balik bilik.Sudahnya sampai ke subuh tak leh tidur.Apa lagi aku aktifkan diri di Facebook via Mobile la (Agak - agak berapa la bil aku nanti ?)

No comments:

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015