Monday, November 29, 2010

656 : Lambaian Selatan >> Suprise !!! - Encik Shaizhar (GueeeKena Beb!!!)


Selepas 10 hari berlalu.... akhirnya kat Bukit Indah juga tempatnya. Sampai hati kau orang?? Keeejaaaaam....


Ambooooi.. sukanya mak cik kat sebelah tue ye. X pe x pe.. nanti tahun 2011 akan ku balas dendam ha ha ha.. Sebenarnya.. dia org kantoi dengan aku.. la la la. Ingatkan nak suprisekan si Naz (Anak sulung Pn Marlin) tetapi rupanya.... Wahai Encik Shaizhar... Gueeee Kena Beb!!!!

Ye ye ye dapat hadiah.. Baju baru... seluar baru... kasut baru. Oooooh! patutla 'adik' duduk tanya berapa saiz kasut aku pakai. Nasib baik x tanya saiz seluar didalam. ha ha ha.. Apa pun TQ yek! Aku suka kaler2nya. Sedondon.. don..don.... i like!! teharu... terharu (nak nangis sebenarnya masa tue.. tapi control) la la la....


Kek yang sedap.Walaupun bukan kek khas untukku.... Jadilah daripada tak ada. ha ha ha... TQ..TQ. licin ok! *Lunch time kot masa tue.. Nyum3..

Bersama si Mak dengan 2 orang anak daranya. Yana & Naz. *Beep3 pun nak interprame.

Di akhir episod ini aku mengucapkan ribuan terima kasih atas kejutan yang diberikan dengan ugutan 'Ada lori ada batas... Ada hari aku balas'... ha ha  ha.. siap sedia la yek! siapa yg seterusnya?

No comments:

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015