Friday, October 08, 2010

619 : Syawal @ Istana Budaya >> Teater Tun Mahathir - Episod Awal

Aku menonton teater Muzikal Tun Mahathir sebanyak 3 kali.Ya 3 kali bersamaan 3* usia ku. ha ha ha. Boleh di katakan aku membesar di zaman kepimpinan beliau.(Kalau kau org tak suka Tun M.. Itu kau orang punya pasal *Ada aku kisah???)

Pertama kali aku menonton pada 4/10 tiket RM 52 dan tempat duduk strategik(bersama - sama rakan sepejabat tetapi dia org kat tingkat atas), kali ke 2 pada 6/10  RM 32 (duduk tepi sebelah kanan pentas) bersama Cik Retna, Sepupunya & Bro Rossli yg dtg membuat kejutan (Dia org pun duduk tingkat atas) dan kali ke 3nya pada 8/10 berharga RM 32 (duduk tepi sekali di sebelah kiri pentas). Semua tempat duduk yg aku beli adalah di tingkat bawah dan hampir dengan pentas.


Kisah dan gambar - gambarnya akan menyusul di episod mendatang.

No comments:

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015