Wednesday, October 06, 2010

617 : Syawal @ Kenduri Kawin & Open House >> Hari Sabtu 3/10/10

3 Oktober 2010 (Ahad)

Tengaharinya menghadirkan diri ke majlis perkahwinan anak lelaki salah seorang eksekutif kat tempat kerja baru aku ini.Bertemakan warna biru.(Tiada gambar).Majlisnya berlangsung di Dewan Kompleks Sukan Seri Siantan, Jalan Sungai Tua, Batu Caves berhampiran Selayang. Makanannya, sedap - sedap berlaka.

Aktiviti seterusnya ialah menonton movie yang akan membosankan.Sepatutnya ada majlis open house di sebelah petang.Tapi aku pergi di belah malam.Lokasi seterusnya ialah di Kelana Jaya.Berhampiran Giant.

Akhirnya sampai juga ke block E tingkat 11 rumah no 11. Kiranya E-11-11. I like!! Maksud aku no 11 dan tingkat 11.Biasalah, malu - malu kucing. Rumah siapa? Erm.... 'N' yakni skandalku... ha ha ha. Ye rumah kenalan perempuan.Tapi..... eh! aku pergi sorang diri tapi kat rumah tue ada Adik dan Umi dia (Eh! betulkan dia panggil umi).

Pendapat aku? Erm... ok lah kot rumah dia.Walaupun dia rasa bangga punya bilik tidur yg luas.Alah.. al -maklumlah rumah govertment.Ada aku kisah? ha ha ha. Rumah abg aku kat Sabah pun luas ok!...

No comments:

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015