Friday, March 19, 2010

550 : Preview - GAMAT 2

GAMAT yg pertama aku tak tengok sebab macam - macam masalah berlaku masa tue. Tapi bila GAMAT ke2 dipentaskan aku tak akan lepaskan saat - saat keemasan ini.Lagi pun harga tiketnya lebih murah dan berpatutan.

Yang penting ada artis pujaan aku iaitu Ziana Zain.Aaaaaaaah.. x sabarnya nak jumpa ngan akak ZZ dan menjeleskan mak cik purple.Dulu - dulu kala sehingga ke saat ini pun aku juga minat Amy Mastura dan Misha Omar.

So, layan je lah preview GAMAT 2 ini.Ya! Ianya sedang dipentas kan di MATIC, Jalan Ampang.

Tunggu cerita penuh dalam masa terdekat.

No comments:

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015