Sunday, March 14, 2010

546 : MATTA FAIR @ PWTC


Lepas kerja hari Jumaat aku selamat check in (dimana? biarlah rahsia) kemudian bergerak ke PWTC.Gerimis mengundang, nasib dapat menyelamatkan diri.Sesampai je kat pintu masuk, hujan melebat di luar.

Masuk adalah percuma bagi aku sebab mempunyai Kad besi jenama EON Bank.I like!
Time macam nie memang tak ramai orang.Dapatlah sehingga menyeberang sungai.Pusingan pertama, survey2 dulu.Lepas tue baru keputusan apa nak beli.

Kunjungan pertama 12/3, aku membeli yang di tanah tinggi dengan harga yg sangat berbaloi.
Yg kat international Hall, aku hanya mampu memandang.Nak beli tiket ke singapore naik Transtar pun tak berani walaupun ada diskaun 50%.hu hu.. apa lagi, nak berangan ke Sentosa Island. (abaikan je angan - angan ini utk sementara).*menghabiskan masa 2 jam disini. Hah!!
Beli juga tiket ke satu tempat menarik di KL yg dah lama x pergi.Berbaloi! RM 10 je.

Indonesia ??? Ah!!!! tiket utk terbg pegi dan balik dah beli.Tempat penginapan dll xtvt disana belum.Macam mana yek? Cuti pun belum apply dan diluluskan lagi.Erm....

Kunjungan ke dua pada pagi 13/3, Akhirnya aku booking Trip ke Tioman dengan deposit RM 50 shj. Wahai! kekawan X CSA KL Tower.Yok! mengimbas kenangan kita disana.he3. (Kalau x mendapat sambutan baru aku nak open le kepada kekawan lain).

Kemudiannya, aku membeli penginapan di tepi pantai.Aduh!!! x sabarnya nak ke sana lagi selepas 2 tahun berlalu.Di mana ye? Ha ha ha ... tunggu je la. Nanti nak contact - contact geng2 di sana dan kawan aku yg kerja hotel tue.suruh kasi dia up grade sikit + dapat view laut ke.

Aku juga membeli satu peluang meronda - ronda KL dengan harga yg berpatutan.Bulan depan kot atur agenda utk aktiviti ini. Watch!!!

Hari ini (petang ni 14/3) selepas majlis kenduri di Rawang aku nak singgah di Matta Fair lagi. Aku nekad kalau terpaksa pakai Kad Besi pun aku sanggup.

Aku rasa dah belanja hampir RM 300 je utk percutian - cutian seperti diatas. Amat berbaloi kan?

Ingat nak survey pakej Homestay di Tanjung Karang.Kalau depositnya murah aku nak on je la. Nak juga tengok homestay yg lain.Baru sekali pergi kan.Ada juga homestay di N9. Tengoklah mcm mana.Mesti bestkan.So, geng Msjbox dot com. Watcha!!!


No comments:

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015