Monday, March 08, 2010

540 : Dari KT ke Gong Badak - Edisi 2

Dari Kuala Terengganu ke Gong Badak naik bas RM 2 je. *jauh juga dekat 40 minit (bas berhenti - henti. Konon - konon nak jimat) berpeluh!!! dari jalan besar ke rumahnya dlm 2.5km *oh! aku tertipu dengan Peta dari kad kawin itu. Tiiiiiiiiiiiiiidak (tak ada sesiapa mau tumpangkan)

Akhirnya dalam 2.30pm baru sampai.Hu3. Dahaga punyer pasal minum je le air ais. Nasi dan lauk - lauk pun dah byk berkurang.Makan je le apa yg ada.Time tue Ameza duduk bergambar kat pelamin.So, aku layan diri sendirin je le.

Aksi "bekas' rakan sekerja ku.Oh! sampai hati kau.Dah lah kawin lepas tue berhenti kerja pulak.Hu3.Memang x patut.Tapiiiii.. aku redha je le. Erm....'Semoga berbahagia' mcm biasa aku pesan kat laki dia "Jaga Ameza baik - baik" Ha3.

Bergambar ber3 tue salah ke? Yg penting aku nampak 'ijau'. Tema majlis di rumah Ameza.


Tak sempat nak ambik gambar hantaran dari perempuan.Itu hantaran dari lelaki.Aksi dlm bilik tidur adalah dilarang ambik byk2.Ha3.Akhirnya aku melangkah kaki pergi.

Terima Kasih untuk seorang "abg' yg tumpangkan aku dari depan lorong nak masuk rumah Ameza ke tepi jalan besar.Fuh! akhirnya ada juga insan yg berhati mulai. Walaupun dimana juga dia berada semoga dia di limpahi rahmat A-Min.

1 comment:

echah_syed said...

adehhh..berpeluh berjln kaki :(

pasni budget beli kete ye.. :p

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015