Saturday, March 06, 2010

538 : Dari KL ke KB - Episod Akhir

Dari KB Town menuju ke Pantai Cahaya Bulan (PCB).Akhirnya aku sampai juga sini. Ntah la, aku memang suka pantai.Kenapa yek? Yg aku suka lakukan ialah menulis nama di pasir. Kau org buat tak mcm nie?

Indahnya ciptaan tuhan.Mulanya susah nak dapat parking, tapi akhirnya memang rezeki depan mata.'Syukurilah nikmat Illahi'. I like !

Aksi berangan mengambil gambar sendiri.Mcm biasa ,"ada aku kisah ?" Alangkah indahnya dapat melihat matahari terbenam.Aku rindukan PD & Lumut.Hu3. (Tetiba)

Ole - ole dari Ann di KB utk diriku.Ada Akok, Murtabak , Jala Mas (betul ke?) Keropok dll.TQ. TQ. Terima Kasih

2 comments:

Ann-Wardrobe said...

smat mkn ke mutabak. jala mas n akok tu. keke. mkn atas bus ;) berpiknik haha.

sayang skali an x dpt ikot. huwaa.
ayah sudah call dlm guardin. ank, kt mana lg tu, x sey kelik lg ko. kelik2 la nk tubek plop neh. haha

deidaa said...

Oii lamanya aku dok mkn akok.
Aku suke akok yg rentung tu hahaha.

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015