Saturday, February 27, 2010

531 : Malaysian Backpackers Homestay Expose - Episod 7

Merempit bersama - sama dari tepi pantai ke kawasan sawah padi dan tali air.

Aku suka sangat gambar ini.'mat bunga' yg berdiri tinggi tue mengingatkan aku kepada kawan sekolah aku dulu *Nizam. (Di mana di kau berada) Insya-Allah lepas ini aku ada plan nak jumpa kawan rapat aku yg dah beberapa tahun terputus hubungan (ish!! dah lari tajuk)

Inilah kekawan baruku.Insya-Allah kita akan jumpa lagi sedikit masa nanti.For gathering ke, makan2 or jalan2 dan xtvt MBC.
Aku mcm biasalah berangan pun di kawasan tali air/terusan/ saliran air. Kat kg aku memang x ada mcm nie.

Ada juga yg nak interprame.Gambar beramai - ramai bermacam aksi banyak juga di ambik disini.

Lokasi terakhir kunjungan ke Kedai/Pusat Jualan produk - produk makanan tempatan. I like kerepek ! simpulan kasih (popia) dll memang memang best.Berbaloi2 aku merasa bermcm - mcm sampai tak terdaya nak menghabiskan lebih 20 balang (utk dirasa) Sapa2 nak beli atau memborong sila datang ke sini.Tak rugi punyer!

2 comments:

shakirah_kiyo said...

Shai, Dah alang-alang smpai sekinchan tuh, nape x gi ke umha guwe... hahahah Umah guwe kat sg besar

shakirah_kiyo said...

Shai, Dah alang-alang smpai sekinchan tuh, nape x gi ke umha guwe... hahahah Umah guwe kat sg besar

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015