Wednesday, February 17, 2010

521 : Selamat Ulangtahun Sayang (12 Tahun Kesetianku)


17 Februari 1998,
Hari pertama aku menjadi seorang pekerja

17 Februari 2010,
Selepas 12 tahun berlalu
Aku berada di satu tahap yang tersendiri

12 tahun untuk dirai,
Terima kasih Illahi
Ku syukuri sekali
Untuk menyambut ulangtahun ini

12 tahun penuh suka dan duka
Adakah aku akan dapat meraikan ulangtahun ke 13?
Aku nekad dengan kata putusku
Andai ada rezeki buat ku di luar sana
Aku akan pergi dari 'sini'

Doakan penghijrahan ini adalah
Yang terbaik untuk masa depanku
Aku redha andai itu bukan rezekiku

Terima Kasih untuk semua
Yang melalui 12 tahun bersamaku.

"Beratnya rasa hati nak melangkah pergi...
Tetapi apakan daya aku terpaksa "

"Izinku membawa diri... sepi sampaikan lah
Salam perpisahan oh! dariku"


3 comments:

Nazuha Waharp said...

tahun ke 13 awak kat telaga biru atau stormreaders...aminn....
16 april 2010 16 tahun saya kat jabatan kastam..huhuhu...

echah_syed said...

entah-entah nak balik kedah buat bendang kot.. :p

jadi petani moden.

chii said...

selamat ulang tahun syg...<-- mcm lagu imran ajmain la plak :p

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015