Thursday, February 11, 2010

515 : Aku Adalah 'Sakit'

Takziah untuk diri sendiri untuk kesakitan ini.Aku bersyukur kerana di uji oleh illahi, namun akhirnya aku tewas.Pada 11.02.2010 aku telah Cuti Sakit.

Sejak malam minggu yang lalu aku dah melalui tanda - tanda kesakitan ini.Aku hanya menjadikan panadol sebagai penawar.Namun pada 10.02.2010, aku sudah tidak tahan lagi. Sekembalinya dari kerja aku singgah bertemu dengan Dr.Aida. Akhirnya dengan murah hati aku diberi cuti rehat yakni cuti untuk orang yang sakit.

Selamat bercuti untuk diri sendiri dan ini adalah MC pertama di tahun 2010 selepas 3 hari MC berturut2 akibat demam kesan cabut gigi pada tahun lepas.

Nak balik kg ... nak balik kg.. *ada majlis bertunang dan kemudiannya kembali ke KL untuk menghadiri majlis perkahwinan.

1 comment:

deidaa said...

Hoh cabut gigi pon demam?
Biar betuk? :o

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015