Wednesday, February 10, 2010

514 : Aku Yang 'Bertuah'

Tahniah !!! untuk diri sendiri kerana menjadi manusia yang bertuah.I like! (suka hadiahnya)

Thank You deida.Terima Kasih daun keladi lain kali bagi lagi.Bilalah aku nak sampai dubai? Oh! kena lengkapkan perjalanan ke Indonesia, Brunei dan Filipina dulu baru boleh terbang lebih jauh (Tokyo, Sydney,New York) ha ha ha. Apa punya impian dah.(Angan - angan bisa menjadi kenyataan) Usaha dan berusahalah untuk mencapai dan mengapainya.Semoga aku berjaya.


2 comments:

deidaa said...

Ko biar betuk siap tepek 'nota chenta' dr aku tuh wahahah.

Ala xpe la, @ least ko dah smpai bnyak negara.
Aku baru jejak Dubai & Makkah/Madinah aje pon.. lelain negara blom tau bila akan smpai :-(

Dah pakai blom foot patch tu?

kiyo said...

Salam Shai nak adiah jgak...

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015