Saturday, January 23, 2010

499 : Committee Appreciation @ Restoran Nelayan Titiwangsa

22 Januari di sebelah malamnya di adakan Majlis Penghargaan utk mereka yg bertungkus lumus semasa Team Appreciation Nite 2009 di Hotel Istana pada 8 Januari 2010 yang lalu.

Makanannya ok - ok shj.Disebabkan aku adalah penganjur.Maka akulah yg dtg awal sekali. (sebelum 6pm dah sampai) dan pada paginya aku juga dah dtg membuat bayaran deposit.
Seawal 6.30pm aku dah melantak dulu. (Makan buah dan sayur) Dlm 7pm barulah mula makan dan makan tak hinggat dunia.

Yg hadir hanyalah 14 orang dari 30 orang yang dijemput.Tak pelah.Yg lain - lain tue mungkin ada hal masing - masing.So, ada sesiapa mau makan kat sini?
Geng aku yg 2 org tue (Gadis pentas) x dtg, so x de la byk gambar aku pada malam kejadian. Dah la dtg awal, balik pun orang yg terakhir.Dlm 11pm baru gerak balik , sebab ada sorg bos tue sampai paling lambat dlm 9.30pm.Jadi layan je la.


1 comment:

echah_syed said...

makan shai jgn tak mkn! :D

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015