Saturday, January 09, 2010

489 : Team Appreciation Nite 2009 @ Hotel Istana

Biarpun 2009 telah 8 hari berlalu, namun akhirnya apa yang di rancang terlaksana juga.
Glamour ke pakaian aku? Ala boleh la daripada tak ada kan.Yg penting, aku rasa 'semacam' pada malam itu.Kenapa yek?

Luaran aku nampak okie! tapi.... fuh! penat sungguh.Ingatkan malam tue dapat 'berehat' tapi... what to do! kerja is kerja.Dari mula hingga ke akhir, tenaga ku dikerah.Nasiblah dapat berdansa sekejap dengan Siti Sarah.

Aksi aku dengan My New Executive, ya inilah Puan Faradaya yg akan menimang cahaya pertama pada Mac ini.Ya! kami ber2 semakin 'serasi'.
Tahniah!! malam ini aku menang pakej percutian 2hari 1 malam ke Primula Beach Resort, Kuala Terengganu.Hadiah no.11.My Lucky number.I like! so, jumpa di KT this March 2010. Yeeees...



1 comment:

echah_syed said...

amboi glamor sakan dia.. :)

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015