Sunday, December 13, 2009

469: Panggilan Pulau Pinang - Part 5

Setelah sekian lama menyimpan impian dan angan - angan, akhirnya ianya menjadi kenyataan.


Bayaran masuk adalah sebanyak RM 3.Satu token berharga RM 2 .Aku melaburkan RM lebih kurang RM 20 untuk bersuka ria dan berpoya - poya sendirian di sini.


Memula naik buaian pusing - pusing.Hampir sepuluh kali berpusing - pusing.Sampai naik bosan. Aku sangat suka pada ketinggian.I like!


Kemudiannya naik kerusi berpusing - pusing (masa ni dah mula - mula pening) mcm kat Genting tue.Namanya Sky Rider.Lepas tue naik pula yg pusing2 dan terbalik - balik 360 darjah.Macam nak tercabut nyawa naik benda alah nie. (Ala - ala mcm kat sunway lagoon)
Hampir - hampir nak termuntah tapi dapat kawal keadaan.Naik pula X Coaster tue.Okie je. Berpusing - pusing juga dan naik turun.Akhir sekali masuk rumah hantu yang tak berapa nak seramnya dan disudahi dengan makan malam charkoteow yg agak masin tapi okiela.

No comments:

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015