Wednesday, December 09, 2009

465 : Panggilan Pulau Pinang - Part 1

Perancangan untuk kembali ke Pulau ini dibuat kurang dari sebulan yang lalu.Penempahan penginapan telah dibuat setelah tiket penerbangan selamat di beli.Aku menjejakka kaki ke Pulau ini selepas lebih 2 tahun yang lalu.


Adalah sangat bahagia menjadi diri aku yang suka menaiki berbagai jenis pengangkutan.Kali ini aku sekali lagi merasai pengalaman menaiki Feri Pulau Pinang.Dari Butterworth ke Pulau hanyalah RM 1.20 sahaja.


Aku rindu untuk mengimbas kembali kenangan suka duka di Pulau itu.Tak sabar rasanya nak tiba kesana dan melalukan berbagai aktiviti sesuka hati.

Apakah aktiviti aku di sana? Tunggukan Part 2 dan kisah - kisah selanjutnya.

2 comments:

generasi clan said...

selamat bercuti

generasi clan said...
This comment has been removed by the author.
Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015