Monday, December 07, 2009

463 : Hijaunya Kampung Halamanku

Aku adalah anak petani.Hasil sawah padi yang membesarkan aku selama ini.Keringat dan titik peluh ayahku tak akan aku lupa sampai bila - bila.Walaupun aku tidak 'rapat' dengan ayah.Tapi aku tetap sentiasa ingat pada ayah.

Hijaunya kampung halamanku.Musim menuai sudah berlalu kini musim menyemai benih pun bermula.Inilah kampungku , Jelapang Padi Negara.

3 comments:

ch@ said...

i like green....

echah_syed said...

tak 'rapat' kasi jer rapat shai..lagipun kita tatau brape lama lagi dapat mencium tgn dia kan... :(

rumah mama kat bandar baru pun suasana mcm gini hijauuuuuuuuuu !

CT Delima said...

sukaaa! sukaaa! sukaaaaa!!!!

hijau juga pilihan warna kegemaran ku. tenang damai bila duk kat tepi sawah bendang ni kan.

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015