Saturday, November 07, 2009

441 : Dari MRSM Kem Terendak ke Tanjung Bidara

Alhamdulillah, syukur ke hadrat illahi, aku berjaya ke Kem Terendak Melaka. Oh! akhirnya aku berjaya menjejakkan kaki kesana untuk menziarahi anak buah ke2ku yakni Shazatul Azira.

Ini adalah kali pertama aku ke sini.Tanjung Bidara nama diberi (Maaf x ambil gambar papan tanda).


Maka, bermulalah aksi berangan aku di tepi pantai.Ramai juga umat manusia yang berkelah di sini dan rata - ratanya adalah orang melayu.

Aku mengambil gambar aku sendiri.So, ada aku kisah? aku suka dengan hasilnya. Aku semakin berjaya! ye ye ye (puji diri sendiri).


Indahnya ciptaan Tuhan.Tak sabar rasanya aku nak 'menuju puncak' Insya-Allah, aku akan pastikan ianya menjadi kenyataan.Percutian seterusnya akan terus dirancang.
Aku merenung masa depan. Hari - hari yang dinanti semakin hampir.Apa hala tuju hidupku? Sudahkah aku bersedia untuk hidup ber2.Ah! 2 tahun lagi sebelum aku akur dengan takdir dari illahi.Sama ada aku yang mencari atau aku mengikut sahaja pilihan keluarga. Ya! 2 tahun lagi aku aka berusaha 'mencari' yg berkena di hati.


Dari Ukay Perdana ke Seremban - Port Dickson - Pasir Panjang - Teluk Kemang - Pantai Seri Purnama - Kem Terendak - Tanjung Bidara - Ukay Perdana.
Perjalanan bersama WSH 9347. "Terima Kasih My Blue's".

1 comment:

dir&fara said...

2 tahun lagi???? lamenye.. dir dah ade anak sorg time tu kot.. hehe.. ape2 hal dir ngan fara doakan yg terbaik untuk abg shai.. x sabar nak tengok siapekah kak shai.. erkkk

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015