Tuesday, November 03, 2009

437 : Kisah Aku di Tepi Laut

Tak tahu nak ceritakan, kat mana tempat ini.Yang penting ianya masih di Negeri yang Sembilan.
"Angin bayu membawa diriku............................................................."

Hasil aksi aku kali ini tak adalah secantik & sehebat 'tembakan' aku sewaktu di tepi pantai Karambunai, Sabah.Tapi , okielah dari tak ada.


Yang penting aksi - aksi aku ini pastinya sukar dikesan oleh kenderaan yang lalu lalang sebab ianya terletak di 'selekoh dan kawasa strategik untuk aku berangan.ha.. ha.. ha..

Lagi aksi - aksi terakhir aku di sini.Terima kasih buat My Blue's yakni WSH yang banyak membantu menjadi tempat letak kamera.Ada aku kisah?

1 comment:

CT Delima said...

negeri9 tu kat mana shai hehehe. rasa macam nak gi PD jer cuti2 ni :-)

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015