Monday, November 02, 2009

436 : Aku di Muzium Tentera Darat , Port Dickson

Selepas je kenyang makan kenduri kawin kat Dewan Serbaguna Bukit Pinang, aku terus menuju ke Muzium Tentera Darat di Port Dickson.

Sangat teruja mengambil gambar diri sendiri dalam panas terik mentari yang cuba membakar diri.

Aku suka gambar ini.Ya! aku memang serasi bila bersama dengan keretapi.


Lagi aksi aku dengan keretapi.Rindunya nak naik keretapi lagi.Bulan depan kot! balik kg.

Ini kat dalam Muzium.Ada kapsul masa, yang akan hanya boleh dibuka pada tahun 2023. (kalau tak silap)


Lagi suasana dan aksi berangan aku di Muzium tersebut.



Aku juga suka dengan ke2 - 2 gambar diatas.Aduh! bilalah aku dapat naik helikopter ni. (Teringat kenangan naik helikopter tipu2 kat Petrosains).


Pertama kali di sini.Harap dapat berkunjung ke Muzium yang lain pulak. Di mana ? Tunggu je la.

2 comments:

Lurve's said...

wah... ptt la g pd rupanyer.. nasib tak smpi pantai dalam...

CT Delima said...

perghhh...dapat naik kapal terbang syok erk, tapi naik helikopter lagi best hehehe

nak balik kg..nak hekottttttt !!

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015