Monday, October 26, 2009

429 : Aku Terjun Bukan Untuk Bunuh Diri - Episod Pengenalan

Dari 23 Oktober hingga 25 Oktober selama 3 hari, diadakan KL Tower International BASE Jump 2009 iaitu acara terjunan mengunakan payung terjun diadakan di KL Tower.
Aku seperti biasanya, berkerja dari pagi hingga ke malam.So, layan je le episod pengenalan ini.
Macam biasalah, aksi meroyan aku ambik gambar.Time nie dah tengahari, tapi nasib baik tak panas.Yang awek tue, bukan hak milik aku tau! tapi salah seorang pekerja di KL Tower

Lagi aksi - aksi gambar - gambar berangan aku.Kau orang penah sampai sini? Tak kan. ha ha ha. jangan dengki atau sakit hati.Ini tempat memang pelantar terbuka.


Aku dengan 4 orang yang cuba nak bunuh diri. ha ha ha. tapi tak boleh la, sebab kena ikat dengan itu tali yag berwarna kuning.

No comments:

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015