Wednesday, October 21, 2009

427 : Open House @ Sedenak - Episod 2

Hidangan di rumah Che Mat Gebu.Apa yang aku suka? Tentula Meehoon gorengnya (khas utk aku kan CMG?) kemudian semestinya Tembikai (Aku suka itu buah) Juga masak Sotong yang lain dari yang lain (minta resepi boleh?)


Shai : Sodep ! Nanti kita curik bawa balik biskut raya CMG ni nak?
Sodep : Cantek? Leh buat makan dalam kereta
Aksi ke 2 pulak :
Kak CT : Dia orang ni tahu makan je, cuci pinggan/gelas tak tahu.
Kak Lin (ayoo!!!) : Ya lah! next time suruh CMG guna pinggan pakai buang je, x yah kita nak basuh .. (ha ha ha..)
Gambar ke 3, sebelah kiri dari bawah :
DIA : Jap - jap nak kira cukup tak semua harta - harta karun aku nie, risau gak si Mak Cik Awok curi.
Yang terakhir :
Sis Retna : Nak minum ke tak nak minum nie (kata dlm hati) Sodep ! agak2 dlm air nie taruk garam ke ajinomoto ?
Sodep : Nampak macam sedap je air nie.1,2,3 (Bismillah...) Yelah! mcm teh dari Cameron la.

No comments:

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015