Friday, October 09, 2009

417 : Kembali ke Selatan

Assalamualaikum Semua, Salam hari Jumaat penghulu segala hari.Esok nak kembali ke Selatan.Rasanya baru je balik dari sana beberapa hari yang lepas.Kenapa yek! rasa macam rumah ke 2 je kat sana.Ha.. ha.. ha.. ha.. agak2 ada jodoh dengan orang sana kah? atau aku kena pindah terus duduk sana? Erm.. Ntah la.Belum sepenuh jiwa raga lagi mau pindah ke negeri lain.
Kalau pindah ke Sabah okie tak? Agak- agak kau orang akan rindu dengan aku tak?
Ntahlah.. tadi jumpa bos, mengadap dan berborak serta bersembang dekat 1 jam, rasa ada semangatlah balik untuk terus setia berkerja disini.Tengoklah mcm mana, buat masa ini
belum ada rezeki pun kat tempat lain.Tak tahu apasal.Apa pun tak sabar nak tunggu siputeh datang menjemput.Agak- agak aku tertidur tak dalam perjalanan nanti? Doakan KAMI selamat sampai ke selatan tanahair tercinta.Aturcara selama 2 hari dijangka adalah padat dan ketat, bila agaknya leh turun ke Kota Singa? Aku sangat merindui Kota itu.Hu.. hu hu..hu..

No comments:

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015