Saturday, September 05, 2009

387 : Msjbox Fast Break 5 @ Bora Ombak - 05092009


Aku tiba ditempat kejadian dalam jam 6pm.Dari jauh dah nampak sepasang suami isteri dan anak kecil berjalan menuju ke arahku.Oh! itulah Kika , suaminya & Nini.

Meja K.A.M.I.E bernombor 9-11 (apasal tak 7Eleven yek!)

Kemudiannya muncullah Cikgu Dayah (Yang masih solo) dan kawannya Cikgu Nora (Yang tak berapa nak solo) di tempat kejadian.

Tetiba lepas tue Amat muncul (aku ingatkan anak sapalah) dengan maknya Sis Lin yang menumpang Siputeh Kak Retna.



Inilah yang telah masuk ke dalam anak tekak yang kemudiannya di proses di dalam perutku.



Layan jelah gambar nie beb! Yang penting aku suka Nini sebab Nini Suka aku. (Ada aku kisah?)



2 Cikgu dan seorang Cikgu yang tak berjaya menjadikan dirinya sebagai Cikgu di Sekolah (Kalau masa boleh di putar, alangkah indahnya kan?)



Jemput minum kopi semua (mungkin itulah kata cikgu dayah)



Sis lin & Pn. Norzailina Nordin, Aku dan Kak Ros (Rosnah Mat Aris) dan aksi sodep + bondarock (wah! dah hampir setahun kita kenal 'mesra' sejak 1st time jumpa kat nailis sentul kan, wahai kak dilla)



K.A.M.I.E mengegarkan pulak kawasan luar bora ombak dengan aksi - aksi berani mati kami termasuk cabaran si pengambil gambar yang perlu berdiri di tengah laluan utama kenderaan yang lalu lalang (terima kasih wahai juru gambar)



Aksi candid K.A.M.I.E (Alamak ! ada yang telah berubah menjadi mata 'antu')



Layan je le gambar ini.Kalau ada gambar yang tak senonoh aksinya (minta halalkan jelah) banyak sangat juru kamera tau tahu nak tengok yang mana satu.

Gambar lain menyusul selepas ini.

No comments:

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015