Tuesday, July 28, 2009

349 : Geng K.A.M.I.E " Happy Birthday Encik Sabar"



Selamat Hari Lahir untuk Encik Sabar.Pada mulanya memang terus terang aku khabarkan disini yang aku teramatlah sukar untuk mendekati encik yang sorang ini.Adalah menjadi kekeliruan juga mentafsir personaliti serta sikapnya.

Namun akhirnya , setelah berkali - kali berjumpa dan juga menyusahkan beliau seisi keluarga.Aku akui hakikat dan kebenarannya yang beliau ialah seorang yang baik hati dan pemurah serta suka mengembirakan orang lain.Bila orang gembira pastinya dia pun tersenyum gembira dengan apa yang dilakukan.Thanks bro! for everything.Amat terharu dan berterima kasih sangat.

Semoga Encik Sabar akan terus hidup bahagia bersama keluarganya dan melalui kehidupan berumah tangga dengan penuh "Sabar".

1 comment:

Sis-Lin said...

Thankx shai abg sabar ucapkan...td aku dh sampaikan...
aku bkk dr ofis dia td tunjuk,aku hntr kek td kt ofis dia,skli derang tgh tgk blog aku,aku bkk le skli ko punya..hehehehe

Thankx ya...

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015