Sunday, July 26, 2009

347 : Mencari Cinta di Hati Episod Penutup


Setelah lebih 1 jam, aku membawa diri yang lara menuju ke Kotaraya penuh Lumpur yakini KL.Tujuannya ialah untuk mencari cinta di hati.Siapa? Perlukah ianya org?


Aku berada di Perpustakaan Negara sekitar 12.20pm waktu Malaysia (kalau tak silap)


Tak sukar untuk mencari.Akhirnya kami bertemu kembali.Sudah lama juga tidak berjumpa dan seingat aku kali terakhirnya ialah pada bulan April yang lalu.


Adalah disebabkan aku tidak sarapan (hanya sekadar 100 plus) Inilah menu sarapan dan minum pagi ini.Dan aku tergejut bila mana bersua dengan awek tudung biru?

Siapa? Erm... Akhirnya call mak dia (ha ha ha ) ye.Aku "dating" ngan dia tapi duduk kerusi dan meja lain2 :p dia ngan "kekawan" dia. Alah budak2 bawah umur. 18thn ke bawah.X sesuai seh!

1 comment:

♥chubbycekelat ♥ said...

cun gler awex tdung biru tu semalam..
hahahaha! XD

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015