Thursday, July 23, 2009

344 : Kisah Rambutku Sebelum & Selepas



Adalah dimaklumkan aku telah berjaya memendekkan rambutku yang seperti gambar di atas.Harganya adalah sebanyak RM6 sahaja kerana ianya adalah Made In Sijangkang.

Biasanya aku menghabiskan RM12 utk memendekkan rambut yang panjang tersebut.Oleh yang demikian aku telah menjimatkan separuh daripada duitku (tengah sengkek..Ooops!)

Untuk makluman aku dilahirkan dalam keluarga yang mengalami masalah kekurangan rambut.Oleh sebab itu,aku sangat risau menjadi pewaris kepada permasalahan tersebut.
Ya! ayahku seorang yg *botak (tapi bukan seperti m*w*).Kini abang sulungku telah mewarisinya.Aku? erk! macam mana ye. macam mana nak mengatasi masalah ini.Ada sapa2 nak kasi pendapat atau idea?

No comments:

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015