Saturday, July 11, 2009

339 : Hari Bersama Pizza Hut & Baju Baru


Hari sabtu yang indah aku telah melarikan diri dari rumah sendiri selepas puas mengerjakan rumah yang sudah sekian lama berhabuk.

Di sebabkan belum bersarapan pagi, maka dengan suka citanya selepas selesai urusan di Pejabat Pos (bayar bil Astro utk 2 bulan) ha ha ha.. Aku nekad ke Pizza Hut Taman Permata.(Ye ye ye. Leh pakai Debit Visa Card) x yah usik duit cash yang dah susut tinggal berapa keping je ni.


Jangan tanya kenapa aku sering sendiri, makan sendiri, bercuti sendiri dan melakukan xtvt sendiri serta ambik gambar sendiri.Ada aku kesah ngan soalan kau orang ?
Lantak akulah.Memang aku suka sendiri dan bersendirian. So what ?


Akhirnya , saya dengan ini mengucapkan terima kasih atas hadiah baju baru seperti diatas.Semoga tuhan memurahkan rezeki Encik Sabar seisi keluarga.

Terima Kasih daun keladi, kalau ada boleh bagi lagi (Yang tak tahu malu : Shaizhar)

1 comment:

chii said...

wahh..melaram ngan baju baru tu..:p

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015