Sunday, July 05, 2009

333 : Menghitung Detik Meninggalkan Labuan (Hari ke 4 - Part 2)


Membeli cokelat dengan harga yang sangat murah.Aduh! aku suka sekali.Kalau bawa banyak cash mesti lagi best (Oooops!!!)


Bersiap sedia untuk kembali ke hotel selepas penat membeli belah.


Selepas check out terus bertolak ke Airport.


Menghilangkan kebosanan sementara menanti detik waktu untuk berlepas.


Akan terbang meninggalkan labuan pada jam 5.20pm.


Akhirnya masa untuk meninggalkan Labuan pun berlaku juga.Kembali ke KL bersama MAS.

3 comments:

CT Delima said...

seronok nyaaaaa.....asik terbang jer shaizhar ni ya. Lain kali nak terbang tu ajak2 lah kita sekali huhuhuhu

Syam said...
This comment has been removed by the author.
Syam said...

bila agaknye dapat jalan-jalan mcm ni.. :)

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015