Wednesday, June 24, 2009

322 : Geng K.A.M.I.E - Antara KFC & Durian


Hidang tengahari telah bertukar menjadi petang.Hanya berselera melantak seketul ayam sahaja.


Hanya mampu memandang dari kejauhan sahaja.Aku bukanlah peminat fanatik durian fc. harap maklum.

Dek kerana selepas itu aku perlu ke Klinik Panel.Aku telah membuat keputusan untuk tidak menjamah biarpun seulas durian.Terima Kasih pada Encik Sabar yang begitu bersungguh - sungguh memujuk aku untuk merasa durian tersebut.

Tak pelah.Mungkin lain kali yek!.

Kesimpulan perjalanan aktiviti geng K.A.M.I.E kali itu telah membuka mata ramai orang untuk menyertai dan menganggotai kumpulan band paling berpengaruh ini. (ye ke?)

Siapa lagi nak joint? sila angkat jari. he he he he. (Syarat : Mesti datang 2 aktiviti baru layak jadi ahli tetap) Ini bukan ayat aku, tapi Puan Presiden tak rasmi yang kasi ayat ni.

Yang penting.Geng K.A.M.I.E ialah geng di alam maya dan alam nyata. ye ye ye !!!

1 comment:

Sis-Lin said...

sama2 en.shai...tp sis nmpk ko telan air liuq kan?hahahahaha

org berbudi kita berbahasa..
org memberi,kita sama2 merasa kan?...

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015