Sunday, June 21, 2009

319 : Geng K.A.M.I.E - Di Bagan Lalang


Aku tiba di Taman Pelangi selepas pulang dari Klinik Gigi untuk kali ke2 , kerana kesakitan yang sukar untuk diungkapkan dengan kata - kata.


Selamat tiba di Bagan Lalang sekitar 11pm selepas melalui perjalanan yang panjang.


Geng K.A.M.I.E berkumpul lagi.Sis Lin seisi keluarga kebetulan turun KL sebab ada urusan.


Ada ikan, kerang (sorry aku x makan) , ketam (x dapat makan sebab sakit gigi), sup sayur, tomyam campur pun ada , kangkung belacan & kailan ikan masin (tiada dlm gambar)


Telur dadar itu adalah pilihan aku (itu je yg aku selera makan ketika ini) Nasi makan pun tak bertambah.Yang lain - lain makan dengan berseleranya. tak caya? tengok gambar tu.


Adik terlentok kekenyangan.Woooi!!! dak tembam. diet le.. oooops!, Mak dia pulak makan dengan penuh bersemangat wajanya.Yang teruk sekali dak chubby , dari mula sampai org dah habis makan dia tak sudah - sudah juga. (betul le :p) dan Cik Retna yang berusia 31 tahun 1 hari makan dengan sopan santunnya.


Ya! encik sodep juga ada.Selain kelibat Encik CM & Puan CT.


Yang hadir malam itu ialah Sis Lin, Encik Sabar , 'Adik' dan Amat, Bondarock & Iman.
Sodep, Shai & Retna (Kategori Single).Jun & Carneyz serta keluarga Puan CT & Encik CM dan 4 org anaknya. so, berapa semua ? kiralah sendiri. ha ha ha ..Ya! 18 orang.

1 comment:

Sis-Lin said...

terima kasih semua....
rancangan yg secara kebetulan tp menjd real vazzz betul kan?...hehehe
lain kali terjah2 je yg ,menjd kan...

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015