Thursday, June 18, 2009

316 : Geng K.A.M.I.E "Encik Sodep"

Edisi Khas : Teristimewa buat insan yang terawal aku kenali di Msjbox.com & YM

Siapakah Geng K.A.M.I.E yang akan menyambut ulangtahun kelahiran ke 31 esok? Nantikan.......



2004, aku mengenalinya sebagai Budak Bunian (kalau tak silap) kerana beliaulah aku mula mengenali Msjbox.com.

Kami merupakan rakan YM yang bagiku begitu rapat sekali.Saat - saat aku kehilangan, dialah 'teman' yang hadir memberikan aku kata - kata semangat.

Terlalu banyak untuk diceritakan.Setiap saat dan waktu bersama insan bernama Sodep ialah tetap segar diingatan.

Terima Kasih atas ilmu yang dicurahkan , atas nasihat yang diberikan dan segalanya.

3 comments:

Sis-Lin said...

ye rindu betul dgn suasan itu bersama2 sodep & geng...huhuhuhu

kami merinduimu sodep...

CT Delima said...

Kemana perginya hero yang satu ni.....

Rantong said...

Salam ziarah. Blog yang bermaklumat dan menarik.

View Profile: Rantong™

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015