Tuesday, June 09, 2009

307 : Kisah Pagi 070609

Hari ini aku bangun dengan penuh semangat
walaupun masih belum sihat sepenuhnya.
Hari sebelumnya, aku tidak dapat tidur.
Aku tidak pasti kenapa? mengapa?
Rupanya aku tidak sendiri.
Ada juga yang tidak lena tidurnya.


Hidangan biasa - biasa sahaja.
Ada nasi goreng dan mee goreng
Kenapa tak ada meehoon goreng yek?
Tempat makan di tingkat 4
Macam biasa, aku makan sendiri (bila nak ber2 nie?)
Jawapannya , sedikit masa nanti (oooops!!!)


Berangan di tingkat 11.Sambil ambik - ambik gambar sebelum check in.

Masa nak masuk bilik , tetiba berlaku satu masalah.Adalah dalam 5 minit aku "panik" akhirnya masalah itu berjaya diatasi.

Masalahnya ialah, kad pintu yang canggih tak boleh dibuka.So, terpaksa turun bawah minta staff tue checkkan.Nasib baiklah, lepas tue boleh buka & masuk.

Selepas siap - siap kemas, aku bergerak menuju ke CS utk kali ke 2.Kali ini , mak cik awoook yang terpaksa tunggu aku.

No comments:

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015