Wednesday, June 03, 2009

301 : Mungkinkah Ini Yang Terakhir

Aku nekad dengan keputusan aku.Ya! aku selalu membuat sesuatu mengikut kata hati.
Oleh yang demikian , seperti yang penah aku ungkapkan pada entry sebelum ini adalah benar dan menjadi sebenar - benarnya yang diriku akan berada di Selatan untuk kali terakhir (Berhenti dari turun ke Selatan) atas sebab - sebab seperti yang dinyatakan.

Wahai seluruh rakyat jelata di negeri darul takzim dan tambak johor yakni Singapura. Insya-Allah dengan Izin Allah S.W.T, akan muncullah kelibat seorang insan bernama Shaizhar Abu Bakar pada tarikh 6 June di tahun 2009 yang akan berada di bumi selatan itu.

Tidak perlu lagi menjadi teka - teki apatah lagi membuatkan diri anda menjadi mangsa terjah.Dan menjadi impianku kiranya 7 permintaan ini di tunaikan.(tertunai)

Yakni yang pertamanya ,menikmati hidangan nasi ayam penyet yg sudah 2 kali aku kecewa dan hampir putus as utk menikmatinya.(Sambil jeling - jeling mak cik awoook)

Keduanya, adalah menjadi harapanku untuk menjejak kaki ke Ayer Itam (wooooi, aku selalu dengar nama dan tengok gambar je) Please !!! gembirakanlah diriku.

Yang ke3, aku sangat merindui Sheiro.Bisakah kami bertemu lagi?

Keempat, Rindu mau jumpa Ah Mat Gebu.Chef tersohor di Serendak.Nak kek chokelat boleh?

Kelima, redbox jom? sudah lama tidak melalak dan menyumbangkan lagu.

keenam, zoo? erk! JB ada zoo ke? jom lah gie melawat "kekawan - kawan".

ketujuh, adalah menjadi kegembiraan bila dapat berkumpul bersama geng KAMIE. Ya! anda tahu siapa anda.Semoga kita akan bersua dan bergembira bersama - sama.

Siapa nak tunaikan 7 permintaan putera shaizhar nie? Ada berani?

3 comments:

SiS-lin said...

Sis-lin genbira jika apa yg di saji dn di hidangkan yg serba kekeurangan membuatkan Shaizhar gembira...
terima kasih utk segala jika ini kali terakhir kunjungannye..smuga kunjungan terakhir ini dgn 7permintaan akan tercapai dn akan kekal dlm memori shaizhar...
Abg sabar kirim salam dia x dpt la nk ikuti segala kegembiraan shaizhar kali ini...

CT Delima said...
This comment has been removed by the author.
deidaa said...

Nasik ayam penyet tu apo?

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015