Wednesday, April 01, 2009

243 : GENG @ Melaka - Cerita 4


Mana yang sesuai untukku ..yg merah ini , atau yg biru @ hitam & putih


Kau org ada perasan tak? ada ... ye ye .. aku memang suka ambik gambar aku sendiri.


Nak cari puteri tak jumpa... Ingin bertemu Ratu.. tetapi.. Di mana cintaku ?


Ya ! aku memang suka baju merah ini.Sangatlah sesuai untuk diriku. Tak gitu?


Mendaki puncak menuju ke angkasa. (Yang ado!)Penat woo.. tapi lagi mengah kalau panjat 2058 anak tangga KL Tower.


Malas nak komen pepanjang, kalau org kata blog nie banyak gambar & berat. Ada aku kisah?


Sangat happy dengan percutian kali ini.K.A.M.I.E semakin rapat bagaikan sebuah keluarga yang besar.


Kenapa aku suka ambik gambar dengan bunga ? Kerana... bunga itu indah, ianya cantik dan sangat menarik.


Hampir sebelas pagi , masih berjalan - jalan di tengah - tengah panas.Cuci - cuci mata.


Akan kembali untuk melihat keindahan Bandaraya Bersejarah sedikit waktu nanti. Bila?

No comments:

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015