Thursday, March 26, 2009

237 : VIRUS TAG Dari Bondarock

1)Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?

S.H.A.I.Z.H.A.R

kerana itu adalah nama aku dan aku sentiasa menjadi diri aku.

2) Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?

http://shaizhar.blogspot.com/

idea kenapa ??? - sama seperti di atas ! (tiru bondarock)

3) Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?

tentang kehidupan seorang insan bernama Shaizhar.Penceritaan merangkumi luahan perasaan , aktiviti, makan - makan , holiday , blogger @ msjbox dll yang disukainya.

4) Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebabnya?

Tak penah hapuskan.Sebaliknya, simpan dalam arkib, muzium dan balai raya je.

5) Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini?

Bondarock ? Kenal dia coz dia blogger dan pengguna msjbox.Dah lebih 5 kali jumpa kot! dah penah menumpang , menyusahkan dia serta menyinggah umh dia (belum berendam dalam itu kolam je !).Kami juga penah 'berjiran' masa camping kat Tanjung Sedili.

Blog dia ? (copy dari entrynya) "juz menaipppp apa yg terlintas di kepala. tp kebanyakkan n3 aku ...korang pun tau,kan? pasal anak2 aku ...diselang selikan citer suami aku dll ... :D - citer merapik cuma !!! "

6) Senaraikan 5 orang yang akan anda tag.

Virus ditamatkan disini.

Ye ye.. Aku anti Tag, tapi kerana bondarock aku gagahkan juga melanggar pantang larang aku.Mungkin sebab malam ini , malam jumaat kot! "Blog Aku Suka Hati Aku la"

No comments:

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015