Thursday, March 05, 2009

215 : Hadiah Dariku Untukku - Part 1


Ini adalah pakaian jenama SUAVE, selalunya membeli hadiah untuk diri sendiri di Jusco.Pakaian kerja aku memang jenam SUAVE.Dari baju, seluar dan stokin (akan datang mungkin tali pinggang juga)


Kasut baru jenama BATA dibeli pada harga diskaun 50%, Tak kisahlah.. janji aku suka biarpun ianya tak mahal sangat dan tak terlalu murah.


Kalau ada hadiah utk kaki , untuk badan.Hadiah untuk mata pun ada juga.Pertama kali aku berkaca mata.Ye.. ye , aku telah disahkan oleh pakar mata yang aku nie rabun jauh.Tapi mengadam PC hari - hari membuatkan aku nekad untuk berkaca mata.Tak maulah mata ini terus rosak dan rosak dari hari ke hari.


Nantikan imej terbaru shaizhar ... bila? tunggu...

No comments:

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015