Monday, February 09, 2009

191 : Hari Keempat Holiday - Episod 7


Aku terpaksa bangun pada jam 3.30 pagi setelah hanya dapat tidur beberapa jam sahaja.


Selamat tiba di LCCT untuk kunjugan kali ke2.Ramainya manusia ketika itu.Didalam bas, aku duduk disebelah paramugari Air Asia.Cun giler!! hehehehe (x ambik gambar)


Telah berada di dalam persawat Air Asia pada jam 6.50 pagi.


Kapal terbang berlepas tepat jam 7.20pagi.Didapati 98% ruang tempat duduk dipenuhi oleh manusia.Alhamdulillah aku dapat duduk tepi tingkap.


Permandangan indah dari udara ku abadikan sebagai kenang - kenangan.


Suasana negeri kelahiran ku dari pandangan udara.


Bermulalah , kisah peribadi yang menjadi rahsiaku.Kenapa aku kembali ke kampung halaman ? Apa yang aku lakukan ? Sebab apa dan sebagainya.. Biarlah ianya terus tersimpan tanpa diketahui oleh ramai orang melainkan insan - insan yang aku percayai sahaja.

1 comment:

SiS-lin said...

ishhh sngt jauh kan nk berjln dr LCCT tu ke lapangan terbang tu..lotih..!

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015