Saturday, February 07, 2009

189 : Hari Ketiga Holiday - Episod 5


Hari ke 3 bermula... Kisah di Pantai Timur lagi..


Aku terus melangkah menuju ke arah mengikut gerak hati.





Percaya atau tidak aku berjalan kaki menuju ke sana. 'Percayalah!!!'


Di satu pagi yang indah , aku kembali ke sana.Mencatat lagi sejarah dan kenangan yang tersendiri.


Mata yang dapat melihat , Telinga yang dapat mendengar dan kaki yang dapat melangkah serta tangan yang dapat menunjuk.Betapa agongnya ciptaan Tuhan Yang Maha Esa.


Aku dan aksi - kasi wajahku terpahat disini.


Di tepi pantai yang indah....Ku duduk seorang diri.. suasana "sepi".Ku tinggalkan jejak kaki disini.


Selamat tinggal kenangan..Panjang umur aku kan kembali lagi.

No comments:

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015