Monday, August 18, 2008

53 : Lawatan Sambil Belajar 17082008 - Episod Akhir



Rindu nak pergi terengganu.Kalau tahun ini cik cemut kawin boleh 'terbang' ke sana.



Penyu datang ke sini.Saiznya pun besar dari biasa.Ada penyu kaler ijau ke?



Nemo.. ye ..ye ada Nemo diatas pentas.Jom tengok apa pulak bawah nie.



Nasi dagang dari terengganu.Ikan ciput je.Mahal jugalah RM 5.Tapi kira okielah (tak makan pun) Melepas nak mersa nasi kegemaranku itu.



Air Nira yang telah dibotolkan.RM 3.(tak beli juga) Tak suka sangat air nira.



Ingatkan telur penyu.Rupanya telur masin.Aduh le.. nasib baik tak minat.(ha3)



Makanan ringan.Ntah la.apa ntah, kerepek - kerepek kot!



Keropok tak digoreng pun ada (Ikan parang dan ikan tamban).Kemalasan pulak nak membeli dan mengoreng sendiri)



Penyapu lidi berharga RM2.Mahal kan? Kalau duduk kampung boleh buat sendiri.



Ukiran kayu juga ada di sini.Macam - macam ada.



Congkak ....ye Congkak... Rindunya dah lama tak main Congkak.



Selamat tinggal Terengganu.... Semoga akan datang lagi tahun depan.

1 comment:

sodep said...

salam shai... kenapa aku tak boleh bukak msjbox ko.. mungkin berat kot sebab banyak sangat gambor...

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015