Saturday, August 16, 2008

49 : Lawatan Sambil Belajar 17082008 - Bahagian 1



Hari ini ahad, 15 Syaaban 1429 Hijrah.Tahun ke 2 aku berpuasa.Semalam pun puasa.Esok (Insya-Allah).Hari ini genap setahun tahun dlm bulan islam aku 'kehilangan', dan untuk selamanya aku akan 'kerinduan' AL- Fatihah.Aku akan sentiasa akan ingat 'Nisfu Syaaban".



Selamat Datanglah ke 'dunia tinggiku' ...421 meter dan lebih 10 tahun 6 bulan.



Permandangan bandaraya Kuala Lumpur.Sambutan hari kemerdekaan kian terasa tapi...



Sempena musim persekolahan, memang banyak rombongan budak sekolah, mak budak dan bapa budak yang hadir melawat KL Tower.Thank You.. Thanks..(sambil senyum2)



Jom beli jam..wah! siap ada KL Tower lagi.Fuh! mahal juga... kena kumpul duit nie.



Kenangan aku di KL Tower pada 17082008.Dah lama tak bergambar disini.Oh! KLCC



KLCC dari KL Tower.Cuaca kurang cerah hari ini.Sedikit berjerebu.Apa sal yek?



Apa kes pulak ni? Key chain msjbox berada di puncak KL Tower.



Lagi permandangan di atas KL Tower.Siapa belum dtg KL Tower ? (angkat tangan)



Stadium Merdeka.. Stadium Nasional... & Plaza Rakyat yang sudah lama 'terbengkalai'.



Tayangan dokumentari mengenai pembinaan KL Tower.



Cuba teka siapakah tetamu yang sama - sama membuat lawatan smabil belajar ke KL Tower? (teka.. teka..) Kalau bijaksana, carilah jawapan disebalik wajah diatas ini.

6 comments:

Amer Aan said...

pic no 3 tu...
cam bandar shinjuku je tu...
hahahahahaha:p

shai said...

banyak lah :P
dah penah dtg KL Tower ke?

Amer Aan said...

da....:P

AKO said...

ako tahu ako tahu!!!
nak jawab nak jawab
*sambel angkat kening*

theeee theee..... :p

shai said...

jawapannya selepas ini... sila lihat di atas

AKO said...

dah dah tgk :p

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015