Sunday, July 20, 2008

38 :Cuti - Cuti Malaysia @ Zoo Negara Episod Akhir



Menanti jam 3.00pm untuk menyaksikan persembahan bukan dari orang tapi dari haiwan.



Tercepat 15 minit sebelum waktu persembahan tersebut.Tembam kan? aduh le...



Tempat persembahan tue.1st time tengok show sebenarnya.Ramai orang dan hampir 98% kerusi di penuhi



Persembahan pembukaan.Okielah.. macam biasa - biasa je.Tak ada yang luar biasa.



Ini pulak persembahan ke 2.Burung yang lain, terlupa sudah apa namanya.



Rasanya ini anjing laut kan? Khabarnya dari south africa..sana dekat ngan laut yek? Nak kena tengok peta dunia lah kalau macam ni.



Ianya melompat dengan pantas memasuki gelung itu dan akhirnya hanya dapat ambik gambar ekor sahaja.



Burung Enggang Papan ini pun buat show, tapi macam 'bad mood' je.Tak sampai seminit terus ke masuk sangkar.



Yang ini pulak Singa laut.Lupa nak tanya daripada mana.Tapi beratnya dalam 100kg ++



Tepat 3.30pm persembahan pun berakhir, hujan mulai rintik - rintik.Akhirnya aku kebasahan sedikit dek kerana ujan pada waktu tersebut.



Sekian.. episod drama bersiri percutian budget di Zoo Negara Malaysia Hulu Klang

1 comment:

Kasawari said...

bagus gak entri pasal zoo ni habis.. he he.. wat ler entri pasal len pulak.. wa ka ka

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015