Saturday, July 19, 2008

37 :Cuti - Cuti Malaysia @ Zoo Negara Part V



Jom kita ikuti episod seterusnya... jalan - jalan di Zoo Negara.



Burung kakak tua.Hinggap di jendela..ish.. jendela mana? Wah! hijaunya sambil jeling - jeling Encik Kasawari (bukan nama sebenar)



Ini arnab ye adik - adik.Arnab ini sedang menikmati kangkung kegemarannya.



Ada juga rumah untuk tikus belanda.Jauhnya tikus datang, dari belanda.Ha3




Oh! ini rupanya landak (buat - buat mcam 1st time tengok)



Ini pulak, tupai 'goreng pun sedap' yang tak reti duduk diam.



Jangan pandangan hamba sebegitu, takut hamba dibuatnya.Kahkahkah....



Alah comeinye.. anak sapalah tue :p , jangan panjat tinggi - tinggi ..nanti jatuh.



Ish..ish... takutnya tengok.Siap buat kasi kangkang - kangkang lagi.



Siapa sakit boleh datang sini ? lalalala.....

Nantikan episod terakhir di entry akan datang.

3 comments:

cemut said...

bleh jd duta zoo semalaysia ni bro.
hihi.

Ted said...

baru je g sekali kat zoo ni bro.tapi, kadang2 tgk binatang macam x cukup makanan je.huhu

~ mizzAmy ~ said...

~ selalu jer stop kat depan zoo negara tuh. tapi tak pernah pulak masuk ke dalam... maybe one day kena masuk gak kot. ~

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015