Friday, July 18, 2008

36: Cuti - Cuti Malaysia @ Zoo Negara Part IV



Membeli sesuatu sebagai 'tanda hati' dan kenang - kenangan.Nasib baiklah budget visit hari ini RM 50.00 sahaja.



Dah nama pun percutian budget.Beli pun dengan budgetnya.Nak tahu apa yang dibeli?



Key chain untuk diri sendiri.Tapi bukan gambar ini.Beli yang gambar singa.



Pencil pun ada di jual disini.Beli jangan tak beli.



Barang perhiasaan pun ada juga di jual disini.Macam - macam ada.T - Shirt pun ada.



Menikmati Brunch (Sarapan & tengahari) di situ.Okielah.Tak delah mahal.Tapi x berapa sedap le.Ingatkan masih ada Marrybrown di Zoo.Hampeh!!



Makanan untuk hari ini.Mulakan dengan bismillah dan disudahi dengan alhamdulillah.



Jom lihat dengan lebih dekat.Sila.. sila.. melihatnya...



Gambar bersama LEBAH...tetiba ada muzium lebah.Persembahan 'org lebah' 25 Julai 2008.



Jemput minum.. sedap kan ? penah rasa ?



Rumah lebah.. erk! atau sarang lebah.. mana - mana pun boleh kan.



Kawan siapakah ini ? Ooooops!! no komen. hahahaha...



Kat sini pun ada rumah ? untuk penguin lak tue.. alamak cutenya... mana dia ?



Gambar penguin dalam kaca.Tempatnya sejuk tue.Bawah paras beku. (-) tapi ada 2 ekor je.Mana yang lain?



Sessi lawatan ke Aquarium.Bukan Aquaria ye, okielah macam - macam ikan yg ada.



Jom belajar pasal ikan.Mari sama - sama kita membaca.Sila klik yek!



Rasanya dah hampir 90%, Zoo Negara di lawati hari ini.

No comments:

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015